poniedziałek, 16 czerwca 2014

#004 - You can send it in a box...

"You can try, you can try
You know I know it'd be a lie
Without me you're gonna cry
So you better think clearly, clearly
Before you nearly, nearly
Mess up the situation that your gonna miss dearly, dearly"
(Aly & AJ - Potential Break Up Song)


No witajcie przyjaciele! 
Nastał piękny czerwiec, okres długo oczekiwany, przez większość osób uczęszczających do szkół. Już po wystawieniu ocen, więc można z ulgą odetchnąć. Nie będę kłamał, że nie mam dwójek, ale... werbel... jest i jedna szóstka. A była z nią ciekawa historia, gdyż siedząc na WOK'u i gadając z Wojtqiem, zza dziennika pani wypowiada moje nazwisko dodając - No, no, no Jakub... żadnej oceny mniejszej od 5 nie miałeś w tym roku (czyli żadnej jedynki ^^), no to takie sześć Ci wychodzi - Ja oczywiście ze szczęką opadnięta na ławce siedzę i tylko udało mi się wydukać "dziękuję" po czym wróciłem do tego co mi Wojteq tłumaczył. Tyle z podsumowania ocen. Mogę jeszcze dodać, że z zawodowych mam czwórki i piątki :)

Muzyka ostatnio odgrywa w moim żywotku bardzo, cholernie ważną rolę. Jak pada to siadam na parapecie i całe dni słucham muzyki. Odbiegam ostatnio od mojego rock'a, ale stale staram się słuchać coś z niego - na pierwszym miejscu zawsze Icon for Hire i Aly&AJ - ale zawitały do mojej playlisty również Maria Yaremchuk z pop'em jak i A&J w nowej formie 78Violet. W 78Violet osobiście się zauroczyłem, nie tylko w nich, ale i w ich piosence (mimo, że jest jedna) "Hothouse". Polecam tą piosenkę jeśli ktoś potrzebuje rozluźnienia i odcięcia sie od świata, jest to rodzaj takiej ballady rock'owej lub alternatywnego rock'a.

Ale czy tylko muzyka jest najważniejsza? No jasne, że nie! Przecież podstawą życia są przyjaciele. Komu zadedykuje ten podrozdział. No na pierwszym miejscu niezastąpiona Anaba mojej galeriance XD Ale jest także Ateliee z którą mam nadzieję, że się już spotkam nie długo, żeby pokazać złu gdzie jego miejsce. Jak również Rossie dla której jestem pvteamattiee (czy jakoś tak), ostatnio pogodzonej Alicji, jak również wciąż Czandzi :* Ogromne dla was gratulacje dziewczyny, że - pewnie na ostatkach sił - wytrzymujecie ze mną. Wielkie hug dla was. A dla Rossy: "Nie dostaniesz lajków XD"!

Już w krótce będzie jakaś pierwsza i chyba najważniejsza rocznica bloga, więc coś dla was przygotuje zabójczego. Jak i w tym poście nie może zabraknąć grafiki, wieć coś od A&J oraz Girls Reaction "My oh My" jak i coś z Winx'a. Podziwiajcie te paskudztwa, a ja się z wami żegnam w końcu kończąc tą nocie o godzinie 1:41 nad ranem. Trzymajcie sie i widzimy sie na urodzinach :)



 
Dziki blogger niszczy jakość <wściekłość>

4 komentarze:

  1. ooo, ale zafajowa grafcia, wreście nadszedł ten udany kochany czerwiec myślę że wszystko bedzie ok ^ ^ życze udanych wakacji, dzieki za polecanie mnie w linkach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowieku masz wpierdziel. za to tło pod notką. nic nie widzę xd Widzę, że nie tylko ja odchodzę z Winxa, co Kuba? Tyle szmelcu poznanego na równych stronach.
    Rocka posłucham chętnie, ja wkrótce mojego bloga reaktywuję :* Powodzenia z wytrzymywaniem ze mnąąą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałeś nominowany do LBA. Gratuluję.
    http://diarylunaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń