niedziela, 11 sierpnia 2013

#002 - Winx, Violka, blogi i... disco polo O.o

Hej, hej, hej z tej strony PVTeam!

Część Winx'owa:

No cóż mówić... oglądałem wczoraj Winx'a odcinek "Sirenix" no i miałem co robić przez 25 minut. Nie wiedziałem że będzie wczoraj więc będę musiał zadzwonić do koleżanki żeby szykowała się na nagrywanie od czwartku. Zatkało mnie że w serialu nie będą Winxówny ratowały filarów tylko kolumny -_- BOOOSZZ co to za hujstwo za przeproszeniem. Ale i tak czekam dalej na następne odcinki.

Cześć Violkowa:

No a tutaj to mogę się pochwalić, że zebrałem już prawie cały album z Violka, mam ponad połowę naklejek lecz i tak nie mam jeszcze pierwszych czterech :(. Wbiłem dzisiaj na bloga Ross i znalazłem u niej w newsie przekoksozajebioszczasty nagłówek dla pewnej osoby. Po niżej macie go.


No to na koniec powiem, że jest superancki.

Część o blogach:

Do domu wracam 13 sierpnia i coś 14 lub 15 dodam wam nową rubrykę na stronie o polecanych przeze mnie bloga, bo niektóre na serio mają co pokazać. Będą tam też takie odnośniki do polecanych przeze mnie stron.

O co chodzi z disco polo?

Bo wczoraj była zabawa tu u mnie we wsi. I matka mnie na nią zaciągnęła i ja siedziałem a ona z facetem + Zośka z Wojtkiem (Małżeństwo ponad 50-tka, prze super są, dla mnie jak wujek i ciocia). No i oni tańczyli, a ja siedzę. I mija 22... 23.... 0... i przyszła 1 w nocy. I matka zaciągnęła mnie na parkiet i dawaj tańczyć. Ja tam ruchu nie miałem, bo słuch mam ale od tańca mnie nie ciągnie. I tam potańczyłem z mamą i siadłem napiłem się coli i kolejna Zośka mnie wyciągnęła. I tańczymy. jak skończyła się muzyka jakaś dziewczyna (rok młodsza ode mnie) podchodzi i pyta się czy nie chcę z nią zatańczyć. Ja tak na nią patrze i mówię "ok" i tańczyliśmy (NIE ŻADNE WOLNE TYLKO DISCO) i gadaliśmy, a potem widziałem jak siadłem sobie i się odwróciłem raz i ona patrzyła się na mnie. I gada z Zośką i ona co troche mówi mi - "Ty ona cały czas się tu patrzy".  A ja koło 2 poszedłem do domu. Poszedłem spać i oczywiście o godzinie 7:30 Konrad musiał zadzwonić czym mnie rozbudził >_<

To chyba tyle. A! Ja chyba będe sobie zmieniał szablon ale nie jestem pewny.
Baj!
.

6 komentarzy:

  1. Nie lubię disco polo, ale teraz to mi się przypomniało jak tańczyliśmy z chłopakiem na imprezie u znajomych. Zaprocentowani oczywiście, to pewnie z boku śmiesznie wyglądało, haha xD.

    Jestem za zmianą nagłówka, bo ma jakąś kiepską jakość, np. Flora z Helią. Nie pakuj tyle zdjęć naraz, to będzie dobrze.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłem go ale i tak jeszcze pójdzie pod obróbkę bo potrzebuje napisu i lepszej grafiki

      Usuń
    2. A teraz jest cacy, tak ci powiem. Może trochę pusto, ale schludnie. Ciekawe tło :).

      Usuń
    3. Na razie zastanawiam się co wprowadzić w tego bloga, a tło jest bloggerowe (szukaj w przezroczyste)

      Usuń