środa, 31 lipca 2013

#001 - Wekejszyn 2013!

Hej hej hej z tej strony PVTeam

No więc witajcie. Jak możecie (mam nadzieje, że wiecie) się domyślić jestem sobie na wakacjach. Ten post może być trochę dłuższy bo wieczorem go zaktualizuje dodając zdjęcia, podziel go na kilka części z których dowiecie się co robiłem co zdobyłem i co robię teraz (prócz tego, że aktualnie pisze tego posta xD). PS. Ja jeszcze jestem na wakacjach i będę na nich do 25.07.13r mniej więcej.

Część 1 (werbel)... Morze, lub nad morzem - jak kto woli.

W tym roku jak zwykle pojechałem nad morze, polskie Morze Bałtyckie, lecz dla odmiany do Międzywodzia. Tłumów zbytnio nie było ale za to w mieście zapolowałem. Przechadzając się pod-wieczór po mieście znalazłem kiermasz (czy mini bazar) gazetek. Więc spojrzałem w lewo, potem w prawo i wbiegłem. Poprzerzucałem te gazetki i znalazłem:
- 1 gazetka WITCH czarodziejki
- 2 gazetki WITCH Style
- 1 zegarek (nie na rękę) Winx: Bloom Believix
Więc kupiłem to łącznie za 18 zł, według mnie SUPER tanio, ale przecież to była wyprzedaż.
Spaliłem się szybko na plaży bo ja w mieści blady łażę i teraz trochę mi skóra z czoła złazi. Kupiłem sobie książki do nauki włoskiego, bardzo fajne w nauce i chyba się czegoś nauczę xD Wypad nad morze uważam za udany. A i byłem tam 3 dni, bo potem zaczęło lać i postanowiliśmy wrócić.
Focia 1
Focia 2
Focia 3
Część 2 W mieście

Miasto, jeżeli można to nazwać miastem. Mała mieścina 100 km od Poznania, licząc jakieś 5 h trasy do mojego Wrocka. Ale szanują tam Winx'a na całą mieścinę 1 jest Kolporter, a w nim na wystawie za szybą... Winx Kolekcja Filmowa Sezon 5. Zabrałem ze sobą album Violki, ale tu nie sprzedają naklejek a mi brakuje równo 150 sztuk -_- A jak wrócę do Wrocka i już nie będzie :C? Najwyżej powysyłacie mi powtórki :D Dorabiam tutaj sobie i jak zarobie trochę kaszy to zamierzam kupić sobie Soundtrack'a Violetta i może lepsze mikro do nagrywania. Po wakacjach ruszy Winx Club Game i na PVTeam97 pojawi się materiał z gier Winx tych od Cenegi.

Ogółem jak to ktoś czyta to miłe widziane są przeze mnie wasze motywujące komentarze :) Dziś to na tyle cóż dodać, na razie wakacje mijają fajnie gorzej będzie jak skończą się i czas na nową szkołę się zacznie.

~Papatki

0 komentarze:

Prześlij komentarz