piątek, 1 marca 2019

podróż w czasie

You say you want a break, so we break up
It's a mistake, so we make up
And then we make out, you freak out

Here we go again
(Astrid S - Such a Boy)


     Po 6 latach nieobecności i zawieszonego bloga oraz jednej ogromnej próbie odnowy - oto jestem ja, ten sam chłopak, który prowadził tego bloga przez 2 lata i zawojował na YouTubie w Winx-sferze. Co się zmieniło? Zostałem administratorem WB - yey, ale to już jakieś 3 lata(?). Bloga fizycznie zawiesiłem, jako stronę. Nie podobał mi się wygląd, nie potrafiłem znaleźć na niego sposobu. Teraz? To drugie źródło kontaktu, gdzie będziecie mogli się dowiedzieć co u mnie, a to wszystko za darmo i anonimowo! Długo zastanawiałem się nad komentarzami, ale pozostawię wam waszą prywatność. Linkować posty będę na swoim fanpage'u, więc tam w komentarzach możecie się śmiało wyżywać. Dotychczas dodawałem posty na FB, w których informowałem wam o swoim istnieniu, a wy opowiadaliście co u was - czas wrócić do tego.

     Co robię w ostatnim czasie? Dużo działamy z Chand i Flamą nad WinxBloggerem, a dokładniej to nad Encyklopedią. Działamy też prężnie nad nowym szablonem, którego zalążek stworzyłem. Teraz lata on z rąk do rąg, od Flam do Dżo. 
on 18:59 by  |